Träffat Kathrin =o)

Tisdag då o lämnade min prinsessa hos dagmamman kl 8.
Gick hem en stund o lekte med Alexander..

Halv 10 så träffade jag Kathrin o Dexter.. Längesen vi sågs.. så det var kul att ses igen =o)
Vi gick ner till stan..
Shoppade nagellack o mascara åt mig..
Köpte en leksak med Hello kitty till Tindra, som hon ska få i julklapp.. Man måste ju börja handla i tid =oP

Sen åt vi mat inne på Hurtigs.. =o) Trevligt att ses vännen.. blir snart igen..
Vid kl 2 så knallade jag hemåt.. hämtade upp Tindra på vägen..
En bra dag hade hon haft..

När vi kom hem så tog vi o målade med vattenfärg.. det tyckte Tindra var kul.. inte så ofta vi har gjort det,, =o)

Sen blev det att laga mat o  lägga barnen..
En lung kväll blev det för mig!





Tindra gungar =o)






Alexander..  Matdags.. o lite får man kladda =oP



Allt för mig!

Kram

Kommentarer
Postat av: Dessi

Haha...redan börjat med julklappar? Jösses :)

2010-09-02 @ 06:47:59
URL: http://mrsahstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0