Träffat Rebecka =o)

Tisdag idag.. Lämnade min prinsessa hos dagmamman strax innan halv 9 imorse..
Gick sen hem en liten stund till Sara.. o sen gick vi ut på en promenad =o)
Kul att ses o skönt att vara ute o gå lite..

Till 10 gick jag vidare o träffade Rebecka..
Vi knallade ner till stan. Kollade lite i butiker o tog en fika =o)
Trevligt att träffas, var ett tag sen igen..

Hemma igen efter 12.. Åt lite lunch då  oså kom Michis över vid kl 1.
Vi drack lite kaffe o satt o pratade lite.. *trevligt*

Vid halv 3 gick hon o jag gick iväg o hämtade Tindra då..
En bra dag hade hon haft hos Lena =o)

Vi gick hem o lekte lite.. o kollade på Scooby doo.. Inget kul väder ute.. =o/

Har nyss ätit o nu ligger barnen o sover =o)

Får se vad man själv ska hitta på.. Blir nog bara lugnt =oP

Imorgon är Tindra ledig.. Så får se vad man ska göra då..

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0