Träffat Sofia =o)

Tordag redan =oP
Lämnade Tindra kl 8 hos Lena..
Sen gick jag hem en liten stund..

Strax efter 9 så gick jag o Alexander ut o träffade Sofia o hennes dotter..
Vi tog o gick en promenad mot Stenby, in på ica o handlade lite o sen gick vi vidare..
Började såklart regna lite när vi var ute..

Så vi knallade hem till henne istället..
Drack lite kaffe o satt o pratade.. *trevligt*
Sen fick jag lunch där oxå..
Jätte skoj att ses.. Eftersom att det är en nyfunnen vän, så hoppas jag vi ses fler gånger snart =o)

Vid halv 2 gick jag därifrån..
Hem en liten stund, innan det var dags att hämta min prinsessa hos dagmamman..

Tindra hade haft en bra dag =o)

När vi kom hem så blev det att kolla lite Scooby doo med barnen.. Sen passade jag på att dammsuga.
O så var det dags att laga mat.. pyttipanna blev det =o)

Vid kvart i 7 så kom mina föräldrar över o hälsade på..
Tindra lekte massa med morfar.. O så fikade vi oxå..
Efter 8 åkte dom, o då hade barnen somnat =o)

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0