Träffat Tina =o)

Måndag igen då..
Lämnade Tindra kl 8 hos dagmamman..

Till kl 9 så kom Tina o Rasmus på besök.. Vad söt han är =o)
Drack lite kaffe, innan vi vid  10 åkte till Tuna park.
Gick o kollade lite i affärer, innan vi åkte till bvc.. Tina som skulle på kontroll med Rasmus..

Sen blev det hem hit en liten stund, innan vi gick ner till Farre o drack kaffe =o)
Jag blev kvar där till halv 3.. då var det dags att gå o hämta Tindra..

En bra dag hade min prinsessa haft..
Hem gick vi o lekte lite o kollade på film =o)

Har hunnit med att äta makaroner o köttbullar oxå.. det tyckte Alexander var gott.. han fick smaka lite =o)
Barnen sover sen en stund tillbaka.. så nu sitter man här..
Ska nog ta mig ett bad snart =oP
Håkan jobbar kväll, så får se när han kommer hem..



Just ja... Glömde ju skriva om i fredags..
När jag lämnat Tindra, så gick jag hem o rensade lite klädkammaren.. 
Hittade en påse med kläder till Gina o 2 påsar med bebis leksaker, som inte Alexander  har lekt med.. (sånt som Tindra hade) så det fick Gina oxå.

Sandra o lilla Gina kom hit vid 12.. Då åkte vi till Coop forum.
Handlade lite där.
Sen åkte vi hem hit o fikade.
Sandra verkade bli nöjd med allt åt Gina.. Kul om det kommer till användning igen =o)

Mina föräldrar kom över en snabb sväng innan kl 2..
Dom hämtade babygungan o 2 papperskassar med kläder, som syster yster skulle få =o)
Så nu blev man av med det, så lite bättre plats iaf =oP

Vid halv 3 gick alla härifrån  typ..

Allt för mig!

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0