Uppdatering =o)

Oj nu var det nästan 1 vecka sen senast...

Helgen blev mest lugn,..
Åkte på loppis med Rebecka o Teres på isstadion i lördags..
Tyvärr var den inte så bra.. typ 15 bord bara..
Men hittade iaf lite leksaker åt Alexander o några ramar =o)

Åkte ner till stan o åt lite på mc donalds med familjen, när jag kom hem igen..

Söndagen var vi till Ica Maxi o handla på förmiddagen.
Åkte till mina föräldrar vid kl 1.. Fikade lite där o satt o pratade..*trevligt*

Hem sen o lagade mat.. o sen blev det en sväng till Håkans föräldrar oxå..

Måndagen lämnade jag Tindra hos dagmamman.. Sen blev det en hemma dag.. lekte med Alexander o fixade lite.. 
På kvällen blev det en sväng ner till Farre.. 
Elin hade  kommit dit med 2 kassar  kläder åt Alexander.. Tack så mycket =o)
Nu lär man ju inte behöva handla något åt honom knappt.. =oP

Gick sen hem o mat o tog det lugnt..

Allt för mig!

Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0