2 veckors vikariat =o)

Ja nu var det ett tag sen igen..
Jösses man hinner fan inte med att blogga längre =o/

Har fått 2 veckors vikariat på fröslundavägen.. Så en vecka är redan avklarad.. o nu är man inne på den andra..
Men jag trivs bra på den avdelningen där jag är =o)

Långa dagar varje dag.. Slutade halv 5 idag.. det kändes att det var längre än vad jag brukar jobba till =oP
Imorgon hoppas jag på fint väder.. vi ska vara ute i Vilsta heöa dagen..

Vad har mer hänt..  Vi är ju redan inne i April månad.. Jösses vad tiden går fort..
Var ju på loppis ute vid Volvo den 2 april med Emma..
Handlade en del kläder till barnen mest sommarkläder åt Alexander, men även lite till Tindra =o)
340 kr för allt o det var närmare 20 plagg.. så det var en bra affär..  =oP

Snart dags  för loppis igen.. den 30 april på isstadion..*längtar* =o)
Men nästa vecka är det ju påsk oxå.. Skönt med lite extra lediga dagar..

I lördags så var jag o barnen nere på stan med Michis o Lucas vid kl 10.. Gick o shoppade lite..
Blev en luvtröja till mig, ett linne till Tindra o ett par solglasögon till Alexander =o)

Blev sen en sväng in på Panduro oxå.. Köpte 3 påskägg som jag o Tindra ska måla o fixa snygga med lim o lösglitter oxå..
Men det får nog bli till helgen när man har tid..
Michis gick hem efter 11..

Jag o barnen blev kvar på stan o träffade Jossa kl 12.. Vi gick runt o spanade lite i affärerna o sen blev det en fika.. Håkan kom oxå ner o gjorde oss sällskap..

Vid halv 3 så åkte vi till Coop forum o handlade lite blöjor o våtservetter, o sen vidare till Ica Maxi o handlade mat..
Blev sen en lugn kväll med barnen mina..

Söndagen blev en sväng ut till lekparken vid kl 9.. Michis o Lucas kom o gjorde oss sällskap..*trevligt* =o)
Sen vid halv 12 så åkte vi ut till Micke o Lena..
Håkan skulle byta däck på bilen.. Så nu är det oxå gjort..

Kom hem igen vid halv 4.. Passade på att handla med oss pizza hem.. American pizza blev det.. *smaskens*
Sen åkte vi hem till Håkans föräldrar o hälsade på..

Barnen sover nu o jag ska snart hänga upp tvätten.. sen blir det bara lugnt.. sova om ett tag kanske?
Börjar kvart över 7 imorgon..

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0