Oj vad tiden går =o)

Ja man hinner ju inte med att blogga så mycket när man jobbar.. =oP
Till den 13 maj jobbar jag på Fröslundavägen.. *Jippi* Kan kanske bli längre oxå..
Skönt att man är på samma ställe hela tiden..


För förra lördagen den 16, så var vi ute till Stenby hos Håkan, Jeanette o Gustav..
Danne, Carro o Philip kom oxå dit.. Var där från kl 2 till 21.
Barnen passade på att leka en massa =o)

Medans vi vuxna spelade lite poker.. Fick tacos där oxå..
Trevligt att umgås =o)

På söndagen så var jag o barnen hem till min mormor o morfar på förmiddagen o firade henne, eftersom att hon fyllde år den 14:e.
Sen till kl 1 så gick vi hem till Jossa o hälsade på o fikade lite... =o)
Blev där till halv 3 typ o sen åkte vi till Ica maxi o handlade.

Hemma sen o åt mat, o sen på kvällen var vi till Håkans föräldrar..

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0