Onsdag =o)

Igår Tisdag så var vi ute nästan hela dagen i Vilsta med barnen o grillade.. Sknt att hitta på något skoj iaf =o)
O bra vädervar det oxå..

Idag har det bara varit jobb o så var vi ute på förmiddagen i det kalla vädret.. =oP
Halva veckan har redan gått..vet inte än om jag kanske kan få vara kvar där 1 vecka till eller inte? det visar sig på fredag.

Hämtade mina små älsklingar från Anki vid 4.. En bra dag hade dom haft..
Vi gick hem o lekte lite o kollade på film..Tindra vill bara se på "Mysteriet på Greveholm" hela tiden =o)

Hade fått alla korten jag hade beställt här omdagen oxå.. *Jippi* Så nu får man väl ta tag i o fixa in dom i fotoalbum =oP
Men har ännu fler kvar som oxå ska beställas.. får se när man gör det..

Har hunnit med att tvätta en maskin oxå sen vi kom hem.. så nu är det snart dags att hänga tvätten.
Barnen sover sen kvart i 7.. =o)

Nu blir det bara lugnt här en stund, innan det är dags att sova..

Allt för mig!

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0