Påsken =o)

Ja nu är det påskvecka..
Jobbar på som vanligt.. Måndag o Tisdag på fröslundavägen..
Men onsdag o torsdag var jag  på Balsta fsk..
Blev promenader dit varje dag.. =o)

Skönt med en kort vecka..

Långfredagen.. vad gjorde vi då? Inte så mycket tror jag inte =oP

Påskafton däremot så var vi o handlade blommor på förmiddagen till mina föräldrar o till Håkans föräldrar.
Letade påskägg här hemma gjorde Tindra oxå.. =o)
Vi tog oss en promenad i det fina vädret vid kl 2..
Tindra var påskkärring o vi gick hem till Jossa så hon fick påska där.. fick ett ägg fullt med godis av dom =o) o sen hem till min mormor o morfar o påskade där med.. 1 påskägg där med o 100 kr var fick barnen.. Alexander fick russin i sitt ägg =o)

Sen gick vi vidare hem till mina föräldrar.. Var ju bjudna på påskmiddag där kl 3..
Min farmor kom oxå dit =o)
Så god påskmat åt man.. o så fika efter det..
Barnen fick leta efter varsit påskägg där oxå..

Godis till Tindra o russin o kex åt Alexander.. o så fick han ett linne o shorts oxå =o)
Vid kl 7 knallade vi hemåt igen..
Blev lugnt på kvällen..

Påskdagen blev att rensa lite bland Tindras kläder.. så både Emma o Gina ska få. Till kl 2 så var vi bjudna hem till Michis på fika eftersom att hon fyllt år..
Blev där i nån timme,innan vi skulle åka vidare hem till Håkans föräldrar..

Påskmat skulle vi bli bjudna på där.. Micke o Lena kom oxå dit..
Mätt blev man iaf..
Vid kl 7 åkte vi hem igen..

Annandag påsk blev iaf mycket lugnare..
Sandra o Gina kom över vid 11 o hälsade på.. Kläderna fick dom o så gick vi ut till lekparken o tog med fika =o)
Barnen lekte iaf.. o fikade gjorde dom oxå..
Sen vid halv 1 åkte dom hem o  då passade vi på att åka till Ica Maxi o handla mat för veckan..

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0