Helgen =o)

Ja nu är vi tillbaka från alla uppdateringar.. så nu berättar jag om den här helgen istället =o)

I fredags kväll så var Tindra med Håkan på kvällen hem till våra bekanta i Stenby..
Dom badade bastu.. första gången för Tindra o det tyckte hon om..
Sen lekte hon med Gustav.. efter midnatt kom dom hem..

Jag fick besök av Michis o lilla Lucas..
Vi kollade på film o umgicks.. Mycket trevligt var det =o)

Lördagen blev en sväng ner till stan vid 12..
Handlade lite kläder åt mig på HM för en gångs skull =o)

Sen träffade vi Jossa o tog oss en fika på Smedjan.. Jätte trevligt att ses vännen..
Kul att få sitta o prata lite =o) Får bli snart igen..

Vid 4 tiden så kom Tindras kompis Nellie.. Hon skulle sova över här..
Så hela kvällen passade dom på att leka.. men innan halv 8 så sov dom..
Vi tog det bara lugnt resten av kvällen..


Söndag idag då o strax efter 7 vaknade barnen.. Så då var det bara att gå upp..
Åt lite frukost vid kl 8.
Nu har dom lekt för fullt i Tindras rum i flera tiimar..får se om dom är lika duktiga att städa sen =oP men det tror jag..

Nellie ska gå hem vid kl 12 o då ska vi iväg o handla..

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0