27 - 30 Juni =o) IKEA bl.a.

Sista veckan på Juni nu då..
 
Barnen har varit hos dagmamman varje dag..  o jag har mest varit ledig =o)

Måndag var bara en lugn hemma dag..

Tisdagen blev det att träffa Michis vid 12.. Åkte ut en sväng till Sundbyholm.. satte oss vid hamnen o tog oss en glass =o) Så fint väder ju..
Hämtade sen barnen efter kl 3.

Onsdag så kom Michis o hämtade mig till halv 10..
Åkte ner till Pagodens kontor o skrev en intresseanmälan på en ny lägenheten..
Sen vidare till Coop forum o handlade blöjor o så..
O Lucas skulle ha mat oxå..

Sen  strax innan 11 kom vi iväg mot IKEA =o)
Först in på Nisses o Mediamarkt..
Köpte ett litet tv spel där..

Sen vidare till Ikea.. gick runt o kollade lite där o så åt vi lunch där..
Gick sen o tittade lite mer o tog varor vi skulle ha..
Blev lite förvaringslådor för min del =o)

Torsdagen blev nog ganska lugn..
Gjorde nog inte så mycket..

Allt för mig!

Kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0