18 Juni Vilsta marknaden. =o)

Lördag o helg.. så skönt så..  =o)

Vid halv 11 så åkte vi till vilsta marknaden.. Gick där o kollade med Micke o Lena..
Håkan hittade ett par nya solglasögon o lite annat.. Men jag hittade inget..
Tindra fick lite godis o jag med =oP

Åkte karusell gjorde vi oxå..
Alexander åkte barnkarusellen som var en polisbil.. hahaa.. han ville inte gå av när det var slut.. Så han gillade att åka den =o)

Tindra, Håkan o Micke åkte en annan karusell som snurrade runt snabbt i luften.. både fram o baklänges..
Tindra tyckte den var kul, men läskigt att åka bakåt..
Jag o Micke åkte sen en annan som snurrade runt snabbt.. längesen jag åkte, men så kul =o)

Vid 1 åkte vi därifrån.. blev en tripp ner till stan då.. Köpte med oss fikabröd o fikade hemma =o)

Blev sen hemma resten av dagen.. Joel kom hit vid kl 18..
Håkan o han gick ut sen.. så jag blev kvar hemma, men hade massa att fixa med...

Söndag..
Jag o barnen gick hem till min mormor vid halv 10 o hälsade på..
Fikade lite där o satt o pratade..
Gick sen ut o plockade smultron oxå..
Både Alexander o Tindra tyckte det var kul.. o så var det ju gott att äta oxå.. =o)

Efter 11 gick vi hem igen.. började regna lite smått när vi nästan kommit hem..
Tog det lite lugnt här hemma  o lekte med barnen..

Åkte sen till Ica Maxi o handlade.. sen hem o åt mat.. Jättegod köttfärslimpa blev det, som Håkan hade gjort =o)

Åkte sen till Håkans föräldrar o hälsade på..
Micke o Lena kom oxå dit..
Fikade lite o så..

Allt för mig!

Kram

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0