Begravning =o(

Fredag den 10 juni idag...

Lämnade mina barn hos Anki imorse vid kl 8..
Gick sen hem  o fixade mig iordning

Begravning för min morfar idag.. =o(
Andy kom o hämtade mig o Håkan vid kl 11..

Sen vidare till St eskils kyrkogård.. till Kapellet där..
Mycket folk, närmare 30 stycken..

Usch vad ledsen jag var.. =o(

Vila i frid morfar... saknaden är stor..

När det var klart så åkte vi alla till Torshälla, där vi skulle ha fika..
Smörgåstårta först o sen vanlig tårta o kaffe..

Vid kvart i 3 var vi hemma igen..
Gick o hämtade mina små älsklingar till halv 4.
En bra dag hade dom haft.
o Alexander ville absolut inte med hem..

Hemma blev det lite lek med barnen..

åkte o käkade på Burger king vid kl 5..
orkade inte laga någon mat..

Blev lugnt hemma sen.. Barnen var så trötta, så dom la sig vid kl 7.

Har bara tagit det lugnt ikväll.. Håkan är ute med några vänner =o)
Ska nog snart sova tror jag..

Allt för mig!

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0