Redan Juni =o)

Usch vad dålig jag är på att uppdatera.. men har varken haft tid, ork eller lust...

Vad har hänt då?
Mitt vikariat gick ut den sista maj.. =o/
Så nu är man runt o jobbar på olika ställen igen..


Blev ju långlediga i 5 dagar 2- 6 juni =o)
Var skönt med ledighet..

Passade på att träffa Dessi, Sebbe o Michelle o så LeMan oxå i Rinmansparken fredag den 3:e =o)
Var trevligt att ses igen.. var ju evigheter sen sist..

På lördagen var vi nere en sväng på stan..
o även en sväng hem  till min mormor o hälsade på.

Söndagen var vi först på Esters kalas kl 12.. barnen lekte en massa =o)
Sen kl 2 var det dags för ett kalas till..
Barnens kusins dotter Gina fyllde 1 år..

Så mycket tårta blev det den dagen.. men det var trevligt =o)

6 juni Nationaldagen gjorde vi inte allt för mycket..
Var bara över till Håkans föräldrar på kvällen..


Veckan som varit nu då? jobbade halv dag på tisdagen.. Hela dagen onsdagen o halvdag torsdag..
Så det verkar avta i jobb nu.. =oP

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0