18 månaderskontroll =o)

Imorse lämnade jag Tindra halv 9..
Jag o Alexander tog oss en promenad till apoteket i fröslunda i snövädret =oP
O sen gick vi vidare till Ica stenby o hämtade ut ett paket..
Alexanders fina jacka som hade kommit  =o)

Sen blev det bara hem lite fort o hämta boken som skulle med på läkarbesöket..
Halv 11 så var vi till BVC i fröslunda..

Allt gick bra.. Alexander var jätteduktig på att bygga torn med klossarna o rita =o)
Nu väger han 10 kg o är 77 lång..
Sen fick han en spruta oxå.. det var ju mindre kul o ledsen blev han en liten stund.. =o(

Sen gick vi hem o lagade pannkakor som vi ska ha ikväll..
Sofia kom över efter kl 12 o fikade.. *trevligt*
Efter halv 2 gick hon igen..

Jag o Alexander passade på att busa lite lite..
Gick o hämtade Tindra strax innan kl 4..

Så nu har vi nyss kommit hem.. Så nu ska vi snart äta pannkakor =o)
o sen blir det bara lugnt ikväll...

Imorgon så blir det att jobba hela dagen..

Allt för mig!

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0