Redan mitten av Maj =oP

Oj nu är det 2 veckor typ sen jag skrev senast =o/

Har faktiskt bara blivit jobb i veckorna..

Lördag den 30 April, så var jag, Cizzi o Madde iaf på loppis på isstadion..
Handlade lite kläder till Alexander o nån tröja till Tindra..
Hittade inte så mycket då =o/

 Den första Maj så var vi på Lucas dop.. St petri kyrkan var vi i..
Dopet var fint o fikat var gott =o) Tack för att vi fick komma Michis =o)

Veckan var lugn.. Fick besök av Cizzi, Oscar, Michis o Lucas på onsdagskvällen.
trevligt med besök... =o)

Den 7 maj var jag o Cizzi på loppis igen på isstadion.
Hittade då lite kläder till Tindra, o en skjorta  även några dinosaurier till Alexander.

Jobbade sen hela veckan.. Håkan har fått ryggskott.. så han blir sjukskriven nästa vecka med.

Nu i lördags så var vi i Kristinehamn o firade Filip som fyllde 4 år =o)
Trevligt var det o gott fika..
O så var vi även o hälsade på Håkans bror som flyttat dit.

Idag blev det att jag åkte till Ica maxi med mina föräldrar o handlade.
Sen blev det att vi åkte till Håkans föräldrar o hälsade på.

Imorgon ska jag till Sundbyvägen o jobba..
sen blir det fröslundavägen till 31 maj =o)

Allt för mig!

kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0