torsdag- söndag...

På torsdagen gick jag o jobbade som vanligt..
Var på Balsta fsk då 8 - 13:30. Gick bra o jobba där..

Träffade sen Michis efter  jobbet.. Hon o Lucas följde  med o hämtade barnen..
Sen gick vi hem hit o fikade =o)Trevligt med besök..

Kl 18 så var vi ut till Nyckelpigeparken.. Grillkväll med dagmammorna o alla föräldrar o barn..
Jätte trevligt var det =o)
Barnen hade riktigt skoj.. kastade stövel o gick tipspromenad.


Fredagen sista jobbdagen för veckan..
Jag o barnen gick iväg vid kl 7 på kvällen hem till mina föräldrar o hälsade på..
Fikade lite där o barnen lekte..

Vid halv 10 så var vi hemma igen o då var det dags för barnen att sova..
Dom somnade direkt då, dom små älsklingarna =o)


Lördag så gick jag o banen hem till min mormor o hälsade på förmiddagen..
Kändes tomt att inte ha min morfar där =o(
Vi fikade lite o barnen passade på att härja runt..

Efter 12 knallade vi därifrån vidare ner till stan..
Gick till HM o handlade en klänning till Tindra, ett linne med barbapappa på till Alexander o en tunika till mig =o)

Sen möte vi upp Håkan,, Gick då till Mc donalds o käkade lite..
Sen blev det att gå lite mer i affärer..
Köpte mig ett par fina sandaler på Din sko.. 399 kr men det var det värt..

Sen åkte vi till Slagsta glass.. Smaskens tyckte barnen..
Åkte sen till växtriket o köpte blommor till balkongen oxå..

Så när vi kom hem, så gjorde Håkan riktigt fint där ute =o)

På kvällen var Håkan iväg o jag tog det bara lugnt..


Söndag blev det lugnt på förmiddagen.. Lite lek med barnen bara =o)
Åkte ut till  Tuna park efter kl 12..
Shoppade mig ett par nya gympadojor på Stadium.. 499 kostade dom.. men behövde ju ett par nya =oP

Sen blev det en fika på Amarant oxå.. =o)

Åkte sen till Ica Maxi o handlade..
Sen ehm igen o lagade mat..

Åkte till Håkans föräldrar vid kl 5..
Micke, Lena o Emma var oxå där..

Fikade lite o satt o pratade o barnen härjade runt =o)

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0