14 - 31 oktober =o)

Jösses vad dålig jag är på att blogga =o(

Har jobbat på som vanligt =oP

Den 17:e oktober fyllde jag iaf år.. =o) Firade det hemma hos mina föräldrar på lördagen den 22 oktober. , då vi även firade min mamma som fyllde den 11:e o min pappa som fyllde den 22:a.
Kom dit vid kl 2 o min farmor o mormor var oxå där..
Smörgåstårta fick vi o sen blev det vanlig tårta med.. *smaskens* =o)

Håkan kom vid halv 4 dit o åt lite tårta oxå..
Åkte därifrån vid halv 5..

Bara hem o packa lite saker snabbt då.. för Håkans bror undrade om vi ville komma till Kristinehamn o sova över där..
Så det passade vi på att göra..
Åkte härifrån vid kl 5..
o var framme  efter halv 7.

Trevligt att träffa Erik o Rose-Marie =o)
Dom badade i badtunnan.. även Tindra o Håkan oxå.. medans jag o Alexander stod bredvid..

Blev några glas öl.. men trevligt var det =o)

Sov faktiskt bra där o även barnen med..
Amrikanska pannkakor till frukost blev det.. *gott gott*

Vi åkte därifrån efter 10 på förmiddagen..

Hemma blev det bara lugnt..

Hmm mer då, kommer inte ihåg så mycket mer..
Varit på lite loppis o så oxå.. men hittade inget speciellt då.

Nere på stan en dag o köpte en leksakshund till Tindra, som hon ska få av farmor o farfar i julklapp.. =o)

Allt för mig!

Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0