Födelsedagskalas =o)

Lördag 1 Oktober idag..
Kalas för Alexander väntas...


Började iaf dagen med att gå upp vid kl 8..
Åt frukost med barnen o så fixade vi oss iordning.

Jag o Alexander tog oss en promenad ner till stan..
Skulle ju försöka hitta en present åt honom från farmor o farfar..

Hamnade nere på BR leksaker.. Köpte 3 bilar åt honom..
På vägen hemåt hamnade vi på en loppis på stan.. Hittade en noaks ark båt med en masssa djur med.. fischer price märket..  50 spänn så den köpte jag, får oxå bli en present.. =o)
Alltid bra med loppis =o)

Hemma igen vid 12..
Bara att städa det sista då o börja duka fram o så..
O Håkan bakade tårtor då =o)

Till kl 2 kom gästerna.. =o)
En del fick gå på rundvandring i nya lägenheten.. o alla tyckte den var fin =o)
Sen blev det fika.. Skönt att ha större,så vi kunde dela upp oss..

Blev sen paket öppning för Alexander..
Han fick av:

Mormor o morfar: katten jansson mjuktröjan, en Bamse långärmad t-shirt o ett duplo med Cars =o)
Tindra fick även en målarbok o godis av dom.

Kent o Elisabeth: 2 stycken böcker, Nicke Nyfiken o motorfordon o sen en flecce dress.

Andreas: ett katt gosedjur o en badhanduk.

Lilian: Pengar

Alfhild: Klossar o pengar.

Sandra o Gina: En polisbil med ljud.

Micke, Lena o Emma: Matlagnings kastruller.

Tack så mycket för alla paket o för att ni kom. =o)

Vid 4 började dom flesta gå hemåt..

Andreas blev iaf kvar till kvart i 5.. Trevligt att umgås lite med sin kusin.. blir ju inte allt för ofta *tyvärr* =o/
Vi får hoppas på förändring..

Diskade sen bort lite av disken o började med maten till mig o barnen..
Håkan skulle iväg o till vänner ikväll o äta o så =o)

Vid halv 6 så kom Michis o Lucas över en liten stund..
En ficklampa fick Alexander av dom.. Tack =o)

Vi åt lite tårta o barnen lekte.. =o)
Efter halv 7 så åkte dom..

Jag o barnen gjorde inte så mycket då.. La dom efter halv 8..

Sen passade jag på att diska bort all disk..
Tog mig en cider o lite godis oxå =oP

Imorgon så blir det lite lugnare..
Fira Alexander hos Håkans föräldrar på kvällen..  =o)

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0