Torsdag- fredag.. =o)

Ja nu är det dom sista dagarna  i September månad.. jösses vad fort det har gått..

Torsdagen lämnade jag Tindra hos dagmamman.. halv 9 - 15..
Alexander var piggare, men fick iaf vara hemma med mig..

Vi passade på att baka lite, leka o så fixa o dona oxå..
Var ute på en promenad oxå..

När jag hämtat Tindra så spelade hon o jag lite spel hemma..
Alexander blev tyvärr sämre till kvällen med feber.. =o(

Fredagen så var båda barnen lediga..
Men Alexander var iaf frisk då =o)

Vi tog o började städa lite lätt på morgonen..
Sen tog vi en paus o tog oss en liten promanad med Michis o Lucas =o)
Hemma igen så var Tindra kvar ut på gården o ville cykla..

Jag gick hem o städade..
Försökte få bort massa kartonger o få lite ordning.. Jösses vad kläder jag hitta som var för litet åt Alexander..
Blir nog att försöka sälja av sig lite.. =oP

Tindra kom in igen efter nån timme.. Då åt vi lite lunch..
Sen hjälptes vi åt att städa i hennes rum, så det blev jättefint =o)

Blev sen städa upp lite i Alexanders rum oxå.. men han gick o tog fram saker hela tiden istället =o/
Fick bort iaf 3- 4 kartonger med saker iaf.. Skönt det..
Men tyvärr är det en del kvar oxå =o/

Tiden gick så fort medans vi häll på, så det var dags att börja med maten vid kl 5..
Makaroner o korv blev det.. Snabbt att göra =o)

När vi ätit kollade barnen film o åt glass.. =o)
Jag passade på att dammsuga o skura golven.. Så det blev snyggt =o)

Sen gick barnen o la sig efter kl 8.

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0