Torsdag.. =o)

Ett stort GRATTIS till barnens kusin Sandra som fyller 21 år idag =o)

Idag lämnades mina barn hos Rosa strax efter kl 8..
Sen var det bara att gå till krongatan o jobba lite..

Slutade halv 1, skönt med kort dag..

Efter det träffade jag Michis o Lucas.. vi knallade ner till stan o spanade lite..
var även till försäkringskassan o fyllde i  lite papren..

Köpte iaf 2 julklappar =oP en till Filip o en till Oscar =o)

Skulle köpa present till mina föräldrar oxå.. men hittade ingen =o/

Få hoppas man hittar något imorgon på Tuna park istället =o)

Hämtade barnen till halv 4.. Bra dag hade dom haft..
Vi gick hem o lekte en stund o så gick Tindra ut o lekte med sin kompis..
Efter en stund kom dom in hit istället..

Pyttipanna blev det till mat idag..
Fick besök av mina föräldrar efter halv 7..

Det gillas av barnen.. dom vill leka en massa med mormor o morfar..
Vi fikade lite oxå.. o sen a sig barnen vid 8 o mina föräldrar åkte hem.

Nu har jag hunnit med att duscha o hänga upp tvätten oxå.

Imorgon ska barnen till dagmamman.. =o)

Just ja, blir en resa en gång till, till ullared =o) 12 November åker jag, Sarah, Madde o Sandra..
Ska bli skönt att komma iväg..

Allt för mig!

Kram


Kommentarer
Postat av: syster

vad vill tindra och alex ha i julklapp? Snart dax att börja stor handla julklappar till alla nära och kära :-) Så man har det fixat...Filip är jag klar med i alla fall :-D

2011-10-15 @ 10:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0