Träffat Dessi =o)

Onsdag idag o mina barn lämnades till halv 9 hos dagmamman..

Sen tog jag bussen ut till Slagsta.. Gick hem till Dessi o hälsade på..
Drack lite kaffe o satt o pratade.. *trevligt* =o)

Innan kl 11 så var det bara att gå till Slagstaskolan där jag skulle jobba 11- 15:30..

Efter jobbet hämtade jag barnen.. en bra dag hade dom haft.. dom hade varit på teater, "Petter o hans 4 getter"
Alexander hade suttit still i hela 45 minuter o bara tittat på den.. så duktig han är..

Hemma så fixade jag lite o barnen lekte.. Tindras kompis kom över idag med o lekte..
Satte oss o kollade på Musses klubbhus på tvn en stund.. o det tyckte dom var kul =o)

Kvällen blev som vanligt lugn efter att barnen hade somnat =o)

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0