Ullared =o)

10 September..

Kvart över 12 på natten började bussen gå ner mot Ullared..
Jag o Kathrin som åker.. så kul att komma iväg nånstans igen..
Har ju inte varit nere på några år nu =oP

Inte så mycket sömn inte.. =oP
Stannade till i Ödeshög för frukost fem i 4 på morgonen.. Blev iaf en räksmörgås =o)

Var nere strax innan kl 7..

Kl 7 öppnar dom, så skönt att vi slapp kö o fint väder var det på morgonen =o)
In o shoppade en massa..
Blev bland annat en vinteroverall, mössa o vantar till Alexander..
O så en polisbil, strumpor med Cars o en film "i drömmarnas trädgård"  till Alexander i present.

Tindra fick en overall, en mjuk tröja, vantar, en massa målarböcker o vattenfärg.. Även ett leksaks strykjärn..
Så himla billigt där nere =o)

Handlade ävn 2 tavlor, en ljuslykta o  lite annat till hemmet =o)

2500 gick allt på.. superbilligt för så mycket saker.. 5 påsar blev det =oP
Hann med att äta en hamburgare oxå..

Kl 2 gick bussen hemåt igen.. så 7 timmars shopping var det..  Ganska lagom tid..

Stannade igen i Ödeshög o tog en kaffe då..


Var hemma i stan igen efter 9..
Då kom min pappa o hämtade oss..

Hemma så låg barnen o sov när jag kom.. men dom hade iaf haft en bra dag med Håkan =o)

Blir nog snart en resa igen =o)

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0