Hämtat nycklarna =o)

26 augusti..
Yes idag har jag varit o hämtat nycklarna till nya lägenheten..

Jag o Michis åkte på förmiddagen o hämtade en hylla som jag hade köpt..
Sen var det bara att bära upp den till nya lägenheten direkt..*jobbigt*

Var med Tindra till Bvc på 5-6 års kontrollen kl 14.. Spruta fick hon oxå.. så himla duktig var hon.. sa inte ett ord. =o)
Dom kollade på ett par märken (typ som ringar ) hon hade på benet.. Men dom kunde inte säga vad det var, så vi fick tid kvart i 4 på vårdcentralen..
Var ute i lekparken o väntade att tiden skulle gå, kändes så onödigt o gå hem..

Väl hos läkaren så sa dom att det var borrelia =o/ så medicin i 10 dagar ska hon ha..
Gick förbi apoteket o hämtade ut den o sen gick vi hem..

Började bära upp lite kartonger på kväll  till nya lägenheten.. skönt att det bara var 1 våning upp =o)
Men etage lägenheten är så fin =o)

Allt för mig!

Kram

Kommentarer
Postat av: Dessi

Ohh...det var väl på tiden att du bloggade igen =oP Ska jag säga, är inte så värst duktig på det nu för tiden heller :) Kram

2011-09-06 @ 09:32:12
URL: http://familya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0