3-4-5 februari o så vidare =oP

Fredagen den 3:e var det planeringsdag, så då var jag ledig med barnen..
Började dagen med att Syrran o hennes familj kom förbi vid halv 10..
Fick vakta Filip o Oscar ett tag, medans dom skulle på ett ärende..

LeMan kom hit vid kl 10 o firade Tindra.. Jättefina saker fick hon.. Tack =o)
tog o fiakde lite efter ett tag.. 
Till kl 12 kom även Nellie o Kristiina över.. o då kom även Cizzi o Fredrik tillbaka med.
Glass med chokladsås o maränger blev det då..
Trevligt med så mycket sällskap..

Till kl 14 så gick alla.. o även LeMan med..

Vid halv 3 så kom Emma o Miranda över o firade Tindra.. Lite pysselsaker fick hon då =o) Tack.
Blev fike en gång till då, fast med tårta istället =o)

 Lördag den 4:e så kom lite kompisar över o firade Tindra,.
Madde, Sandra med familj o Michis kom förbi.

Tårta o bullar hade man bakat..
Fina paket fick Tindra med.. Tack ala. =o)

Söndagen så var det dags för släkten att komma hit 13..
Mina föräldrar, min farmor, Micke, Lena o Emma o så Kent o Elisabeth..
Min mormor kunde inte komma med.. Hon hade halkat o brutit foten några veckor innan =o/

Blev fika o tårta som Håkan hade bakat.. =o)
Massa fint fick hon.. fina kläder o pysselsaker..

sen på kvällen åkte vi till Håkans föräldrar, så dom oxå fick fira Tindra. hon fick fina saker till dockskåpet..


Annars i februari har det inte hänt allt för mycket. har ju fått ett vikariat på Tallåsplan fram till den sista mars =o)

Alla hjärtans dag har ju oxå varit.. fick en ask med gelehjärtan o trisslotter =o)

Allt för mig!

Kram

Kommentarer
Postat av: JD - Masa på

Tack tack :)

jag har gjort en gbp operation, efter det har jag tränat en del och försöker äta rätt.

shakes tycker jag är det sämsta man kan göra för kroppen, det skadar bara och de flesta fall går man upp allt igen.

lchf är något jag skulle rekomendera att du testar om du inte redan gjort det :)

2012-02-23 @ 11:18:35
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0